Esquiada a Fontromeu

El dia 12 de febrer vam fer la clàssica esquiada del club.

Després d’una sortida frustrada la setmana anterior per culpa del temps, ens hem trobat més de quaranta socis a la Font de l’Aixeta de bon matí. Una parada per fer un mos i un cafè a l’àrea de servei del túnel del Cadí i ens dirigim a Font-Romeu, a l’estació d’esquí de les Airelles on un nombrós grup ha anat a esquiar i la resta ha gaudit d’una jornada de raquetes fins al Pic dels Moros.

Crònica de la ruta en raquetes:

Comencem la ruta a Les Airelles (1.964 m), pugem per la pista d’esquí de la Tombarella (Galipette) direcció a la Gallinera per baixar per la pista de Moulleres direcció als remuntadors del Pla de la Calma. Agafem el camí per vianants fins arribar al refugi de la Calma. Seguim una pista que ens porta al peu del Pic dels Moros (Mauroux), una pujada suau per fer cim (2.137m).

Un cop contemplat el meravellós paisatge decidim baixar pel dret directament al punt de sortida de les Airelles. 14,360 km de fàcil recorregut amb 493 m de desnivell positiu. Fàcil però llarg amb raquetes. Una passejada molt recomanable.

Crònica de les famílies:

El Grup d’Excursions en Família també hem gaudit d’un fantàstic dia a la neu. De bon matí hem carregat trineus, motxilles, gorros i guants a l’autocar. Arribats a l’estació d’esquí de Font Romeu ens hem ben abrigat i de seguida hem intentat localitzar la zona habilitada per el “descens amb trineu”. Hem gaudit molt lliscant per la neu, fent ninots, fent guerra de boles de neu,…

Un dia fantàstic!

Podeu veure les fotografies del dia aquí: https://goo.gl/photos/via3trZuk6Urt18K6